اسحاق ڈار کے ستارے گرد ش میں چیئرمین نیب نے ایسا حکم جاری کردیا کہ سابق وزیر خزانہ کے پاؤں تلے سے زمین نکل جائے

اسلام آباد (این این آئی) نیب بورڈ نے دو کرپشن ریفرنسز اور سابق وزیر اسحاق ڈار، سابق وزیر اعلیٰ گلگت بلتستان حافظ حفیظ الرحمن کے خلاف انکوائری کی منظور ی دیدی۔ جمعرات کو چیئرمین نیب کی زیر صدارت ایگزیکٹو بورڈ کا اجلاس ہوا جسمیں نیب بورڈ نے دو کرپشن ریفرنسز کی منظوری دے دی۔

اعلامیہ کے مطابق سی ڈی اے کے سابق ڈائریکٹر اسٹیٹ مینجمنٹ اسد اللہ فیض اور دیگر افسران کے خلاف ریفرنس دائر کیا جائے گا۔اعلامیہ کے مطابق سی ڈی اے افسران نے کلینک کے لئے مختص پلاٹ کمرشل مقاصد کے لئے فروخت کیا۔اعلامیہ کے مطابق سی ڈی اے افسران نے قومی خزانے کو 91 ملین روپے سے زائد نقصان پہنچایا۔ اعلامیہ کے مطابق اے ایس بابر ہاشمی سابق سفیر ایمبیسی آف پاکستا ن صوفیہ اور دیگر کے خلاف ریفرنس دائر کیا جائے گا۔جاری اعلامیہ کے مطابق ملزمان پر مبینہ طورپرسفارتخانہ کے فنڈز میں خردبرد کرنے کا الزام ہے۔اعلامیہ کے مطابق نیب بورڈ نے انوسٹی گیشنز کی منظوری دی ہے۔ اعلامیہ کے مطابق سید طلعت محمودچیف ایگزیکٹیو آفیسر زرعی ترقیاتی بینک کے خلاف کرپشن تحقیقات ہو گی۔ اعلامیہ کے مطابق پاکستان سپورٹس بورڈ لیاقت جمنازیم کے افسران /اہلکاران اور دیگر کے خلاف بھی کرپشن الزامات پر تحقیقات ہو گی۔اعلامیہ کے مطابق نیب بورڈ نے کرپشن شکایات پر 7انکوائریوں کی منظوری دی۔

اعلامیہ کے مطابق اسحق ڈار،سابق وزیر خزانہ،سید مہدی شاہ، سابق وزیر اعلیٰ گلگت بلتستان کے خلاف انکوائری ہو گی۔اعلامیہ کے مطابق وزارت مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی کے افسران/اہلکاران کے خلاف انکوائری ہوگی۔اعلامیہ کے مطابق ملک تنویر اسلم اعوان سابق رکن صوبائی اسمبلی پنجاب اور دیگر،نمرا تنویر، راحیلہ اصغر اور اصغر نواز کے خلاف انکوائری کی منظوری دی گئی

Sharing is caring!

Categories

Comments are closed.